torsdag, mars 11, 2010

Nu är det påbörjat

Jättearbetet med bilderna. Scannade ett helt gäng idag när jag kom hem från våran lilla utflykt till Tidaholm.

Fick  även en bunt från Ammi på posten idag som jag fixade in i datoriet. Igår fick jag en hälsning via cyberrymden från Hebbe i Stockholm och i dag fick Ove ett mail. Han kommer på återträffen.  Nice!!!

Fixade till en adresslista igår också, fortsatte på den som jag fick från Ormen. Det är bara fullt av öknamn på denna. Jag fixade de som jag visste, men hjälp av Lena och sände den åter till avsändaren för komplettering av vad han kan fylla på med. Riktiga namn är bra, för inte kan man söka på hitta.se vem är/var t.ex Cherot, Ramon, Häggis,  Koa, Tomten, Keso och Osten och så vidare. Får be om hjääääääälp med detta.

I morgon ska jag fortsätta med påbörjat arbete så länge vi har strömming i ledningarna. Den ska försvinna i fyra timmar under morgondagen.

Hoppas John Blund infinner sig inom den närmaste tiden.

Inga kommentarer: