tisdag, mars 02, 2010

Lyssnade på vad pappa sa idag

Pappsen ringde, han undrade om vi hade något som vi inte ägde egentligen. Det hade glömts solglasögon någonstans, men det var inte här. Han tyckte även att jag skulle kolla på reprisen av “Fråga Doktorn” som gick på Tv igår. Det hade handlat om smärta och hantering av smärta. Eftersom jag är drabbad så kollade jag programmet via SVT-play.

Och visst känns det igen! Jag har väl lärt mej att leva med smärta, men ibland ger jag för mycket, lägger in nästa växel och kör lite till. Det straffar sig! Jag är glad att min läkare INTE tyckte att jag skulle operera nacken efter smällen. Å andra sidan så skulle jag inte våga göra detta med tanke på de ärrbildningar som min kropp skapar.

Var ute lite på förmiddagen. Fick även loss bilen ur snöhålan som jag fastnade i på parkeringen i går. Så nu kan jag ta mej ut innan all snö är borta.

Snutteruskan ville gå ut. Hon undrar nog om det nu äntligen är vår.

SONY DSC

De andra två satt på köksbordet och blängde på varandra.

SONY DSC

Av Anita fick jag låna några böcker när vi var där häromdagen. Nu läser jag Berlinerpopplarna. Den är riktigt bra. så nu ska jag återgå till denna.

Vad gör du för något?

Ha en bra eftermiddag och kväll!

3 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Vi sitter inne och tittar ut på snön som vägrar att sluta falla! VÅR NU! vill vi ha. Nosbuff

Wikki sa...

Kurr sådana supersnyggingar!
NosPuss Wikki

Katterna på Katthemmet Kompis sa...

Å vilka underbara och stora katter! ;-) Jättesöta! /Tass, katterna på Katthemmet Kompis