onsdag, januari 27, 2010

Visst blir man trött

Idag har det kommit vitt hela dagen både uppifrån och från sidan. Har endast gått ut för att hämta posten och sopa av trappan innan Lotta skulle komma, för att få hjälp med att installera ett program som blev tre program, på sin PC.

Ingen idé att gå ut att skotta när det fortfarande kommer mer. Det är nästan storm, det viner runt knutarna och visslar i skorstenen. Buuurrrrr.

Vi tittade på Bygglov, som vi spelade in igår. Där kommer de med en hel bilkärra med sommarblommor som ska planteras. Längtar jag eller längtar jag bara, efter att få sätta spaden i jorden och plantera igen. Blommor, blommor massor med blommor.

Det här längtar jag till nu! En härlig sommarkväll, drickandes ett glas vin sittandes på altanen och höra fontänen porla.

DSC04355(1) mixtrad

Få inte hjärtinfarkt när ni försöker öppna ytterdörren i morgon bitti.

1 kommentar:

Em sa...

Hejsan, har ni också mycket snö? Jag suckade mest när jag kikade ut i morse! :/