tisdag, januari 26, 2010

Fick en present som jag måste skicka vidare

Denna har jag fått av min bloggkompis Vimsan.

award_frn_vimsan

Vimsan och jag har åtminståne 4 saker gemensamt.  Trikeåkare, Lampomaner, Kattälskare, “justerade i kröppaskrället” lite här och var.

Med en award kommer ansvar. Ansvaret att göra vad som krävs för att få behålla denna award.
- Lägga in awarden på sin blogg
- Länka till den man fått den av
- Berätta sju saker om sig själv
- Välj sju bloggar att skicka den till
- Länka till dessa bloggare
- Lägg en kommentar i deras blogg om att dom har fått en award

Nu ska jag då berätta sju saker om mej själv:

-Jag är en trikeåkande tatuerad kärring som blir
- 50 år i år (mutter) som
- trivs på mitt jobb och med min chef som
- gillar att jävlas med lillchefen (och han med mej (muttrar igen)) som
- bor på Sveriges vackraste plats enligt Linné (Kinnekulle) och
- är betjänt åt tre katter.

Till följande bloggar skickar jag Awarden vidare

Björn – för han skriver så bra böcker och han kämpar med sina skador.
Sara – En “kaxig” tjej som skriver massor och har så läckra bilder (henne ska jag träffa till sommaren).
Anita – En fjäder som har sitt sommarställe på Sveriges vackraste plats.
Sippo – För att han stöttar sin husse i vått och torrt.
Christian – För att han bloggar så sällan (jäkelskap igen).
Tre katter -  Underbara kattbilder och historier.
Nea och hennes matte – Bara för att de är de de är.

Så då var detta gjort, nu ska jag lägga meddela dessa också!

2 kommentarer:

Nea theCat sa...

Taaaaaack!

Så glad jag blir.

Kram!

Anonym sa...

Tusen tack! Det var en riktgit skön motivering! Vad glad jag blir!
Lägger upp den inom en snar framtid på min blogg! Kram Sara