onsdag, januari 20, 2010

Västmärke och snöfall

Onsdag morgon faller ett lätt snöfall. Onsdag middag faller ett lätt snöfall. Räcker det inte snart!!!!

Idag fyller granntanten 77 år, så där blir det kaffe till kvällen. Hon kanske får attackera framfarten med snöslunga/snöbladet innan kvällen om det ska komma gäster. Jag får väl göra en sopning av trappan.

Igår var jag hos tandhyginisten i Skövde. Hon rotade runt rätt bra vid en av gaddarna, så det är lite ont i tandbenet idag. Var inte riktigt bra sa hon. Hemska tanke, jag som har så friska tänder, har inte haft hål i gaddarna sen jag gick i 7:e klass. Det är några år sedan, hur många, får ni räkna ut själva :)

Nu ska jag tillaga mej lite lunch för jag börjar bli svulten.

I morgon ska jag jobba och även fredag. Begravningskaffe ska serveras i Kaffestugan.

Stompers MC säljer ett västmärke till minne av Tjurn. Information om var du kan köpa märket finns på hemsidan .

in_memory_tjurn

1 kommentar:

Trollungarnas Värld sa...

Du, det där med tandläkare och tandhygienist är ingen hit precis. Hoppas att tandbenet blir bättre snart. Sist jag var där tog det nästan en vecka innan jag var helt återställd i munnen