lördag, januari 30, 2010

Middagsgäster ska vi ska vi ha

Fjäska ska vi göra idag, det är väl bäst, så jag får behålla jobbet :) Chefen och Lillchefen ska komma.

Rådjursfilé, potatisgratäng och sommargrönsaker!

Kanske blir det lite spel också Fia med knuff, (eller Ludo, som det heter idag, varför får det inte heta Fia längre tro. Det är väl bäst att låta Lillchefen vinna annars så kanske han säger till Chefen att jag inte får jobba mer *ASG*

Det blir nog en trevlig kväll hoppas jag. På måndag ska jag och någon mer åka till IKEA. Det ska bli skojsigt.

Kallt är det –16,5 och det tycker jag inte om. Detta måste “bryta nacken av sig snart”.

Skvaller har jag inget, å inge bilder att lägga in heller, men det kommer nästa gång.

Ha den trevlig lördagsafton!

5 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Låter jättegott, rådjur är mums, vi väntar också på att det ska bli varmare -19 här. Nosbuff

Ruskan sa...

...hmmm?...är du säker på att det var rådjur på tallriken, har för mej att du skrev om dom där hjortarna som åt upp buskarna härom dan....kan Runar skjuta djur genom fönstret så kanske Olle kan mé... ;o) Hoppas ni haft en trevlig kväll...
Kram på dej å hoppas du sover gott i natt!

Skat-Ann sa...

Ja rådjur ät gott, och jag är säker på att det är rådjur.
Å du Ruskan! Olle är alldeles för skotträdd för att skjuta bössa :) Svårt att hålla för öronen samtidigt som han ska trycka av :)

Lillchefen sa...

Tack för i går! Nu är det dags för frukost.

Skat-Ann sa...

Har Lillchefen varit lite trött idag? Hoppas ni vart mätta och belåtna!