torsdag, oktober 29, 2009

Värmde oss hos

grannen igår.....

Vi var upp till grannarna Claessons (pappskallarna) igår för att prata skit helt enkelt. Olle sa när vi åkte att vi kunde ju värma oss när vi var där, de har ju säkert 24 grader inne. De hade 23,9 grader när vi kom. Bra gissat!!!!!

Har i dag varit i Lidköpings bästa elektronikaffär, Elgiganten. Vilka underbara killar och tjejer det är som jobbar där, och vilken service. Jag var där för att införskaffa mej en "lapp". Ja en bärbar då, så jag kan släpa runt den och sitta var jag vill. Dessutom så kan jag ju ta med den till kamraterna för att visa en del av bilderna som jag har. Håller faktisk på att flytta över dessa till "lappen". Har ju dessutom varit ledig idag och är likadant i morgon. Helgen blir väl lite jobb på lördag eftermiddag. Då ska vi hämta virke till balkongen på förmiddagen. Vila på söndag, sen är jag inte kontaktbar förrän efter julmarknaden......

Hörs snart igen

1 kommentar:

Fjäder sa...

Kanske ses till julmarknaden då'rå...
Kram Fjäder