tisdag, oktober 20, 2009

Choppers MC

Har nu hört från säkra källor att det faktisk finns gamla medlemmar ur Choppers MC som besöker Skat-Ann emellanåt. Jag pratade med Lena som rapporterade från Tidaholm. En del av oss kommer ju att träffas på fredag, då samlig sker vid Statoil, Hova för avfärd till Katrineholm, för att ta avsked av kamraten.

Kanske är det så att några av de som ska med vill ha en CD-skiva med bilder från tiden med Choppers. Jag kommer att bränna ner några för att ta med mej. Skriv gärna en rad till mej via e-posten eller kommentera i bloggen så jag kanske kan få ett hum om hur många det är som vill ha ett litet bildspel. Om ni nu inte vågar skriva så kan ni säga till mej på fredag så får jag väl skicka en liten skiva.

En återträff vore ju inte fel det heller. Måste ordnas på något sätt. Kanske kan detta diskuteras under fredagen. Vore kul att få lite nya bilder. Ett ansiket då och sedan ett 30 år senare.....

Kommer kanske att få tag i fler bilder. Har du/ni några så lånar jag gärna dessa för att scanna in och bevara för framtiden.

Väl mött på fredag ett kul möte på en sorlig dag.

Inga kommentarer: