lördag, oktober 24, 2009

Nu är hemsidan.....

uppdaterad med bilder från gårdagen.

Idag så började vi med att elda upp en stor jäkla rishög. Klippte sönder alla de löv som trillat ner hitintills. Våran ängel till granne, Göran, kom med lastmaskinen och jämnade till ovanför garaget och dessutom så grusade han upp efter sej. Tack snälla Göran för hjälpen.

Efter att vi ätit så sov jag, jag sov och jag sov. Gårdagen sög rejält, så vilan behövdes tydligen. Har under hela dagen tänkt på alla kompisar som återsåg varandra igår. Jag pratade med min bror och han sa samma sak. Det var en dag som vi kommer att bära med oss länge, länge.

Olles alla barn kom på seneftermiddagen, alltid trevligt när hela högen kommer. Jag hade satt mej för att uppdatera hemsidan för jag såg på räknaren att många hade varit inne för att titta efter bilder från igår. Nu är de på plats, så det är bara att kika in.

Tack än en gång till Stompers och Unrooatbles (undrar om jag stavade rätt) och Lars-Eriks familj i Katrineholm. Vi kommer alltid att minnas honom.

Inga kommentarer: