måndag, oktober 19, 2009

Lite avis blir jag

Ove, min bror, skickade mej en bild idag,



han var ute och hojade igår... Men å andra sidan så är jag jävligt förkyld (dock ej den rosa trynaktiga grymtmodellen) och jag hade inte satt mej för att åka en sväng trots att vädret var gött idag. Jag är riktigt nöjd att den är levererad till Trikebyggare Anders.

När jag kom hem från jobbet så var det horisontallläge, aktivering av soffan som det även kan kallas.

Det var fest i dagarna två i helgen (på jobbet alltså) så det är en del att göra efter dessa fester. Det var trekamp, bastu, badtunnor, spa, yoga, afrikansk dans, middag, grillning så de hade att göra. Kul hade de haft, och det är ju huvudsaken.

Nu ska jag gå ner och aktivera fåtöljen. Olle aktiverar ju soffan nu.

Katten kan få säga ett par ord först, det var ju länge sedan.

Även den minsta kattunge behöver bara en vecka på sig för att ta fullständig kontroll över ett hus och dess ägare, (Tänk på detta Ingela)

En valp gillar när man skrattar åt den. En kattunge blir dödligt sårad.

1 kommentar:

vimsan sa...

Haha, ja nog blir de sårade. Lilla Skrållan ser ut som om hon tycker att vi är knäppa om vi skrattar då hon busar med Slumpen..
Slumpen å andra sidan tycks inte bry sig alls än:)
Kram Jam o Spinn