tisdag, oktober 06, 2009

Avsked av kamraten......

Följande information fick jag idag från Fille i Katrineholm:

Lars-Eriks begravning kommer att ske i Katrineholm den 23/10 kl 14:45. Mc-Kortege från Stompers kåken samling kl 13:30.




Dagen för övrigt har inneburit gardintvätt, gardinstrykning, gardinuppsättning och gardinletning i skrubben i hemmet. Hittade en del som jag kan göra av med, så snart borde det vara klart på jobbet.

Olle har dragit runt på hojen idag. Testkörde närmare 40 mil (burrrrr säger jag). När jag kom hem så gjorde jag absolut ingenting. Förutom att läsa då och kolla bloggar och mail och hemsidor och nyheter och..........

Katten vill vara med och yttra sig lite idag. Katternas största nöje är att göra narr av människor.

Nu är det dags att koppla av. Smek min päls och jag kommer att spinna för dej. Och min sång kommer att lugna din själ.

1 kommentar:

Dui och Deco sa...

Det är svårt med sorg. Tasskramar från oss..