måndag, augusti 10, 2009

Laxhall

Efter jobbet igår tog vi en tur till Laxhall på Torsö. Tur var att vi åt på restaurangen vid brofästet, för när vi kom till laxhall var maten slut!!!! det enda som fanns var räksmörgås för 95 spänn glass och kaffe. Det blev kaffe på maten där ute på bryggan. Rolle och Anita var med på turen, de hade aldrig varit på Torsö.

I morgon ska det bäddas och bäddas och bäddas 72 konferensgäster kommer imorgon. Vi avverkade 19 bäddningar idag, resten ska göras imorgon. Tur att jag inte är själv, vi är ett helt gäng som ska fixa detta.

Dessutom så ska jag vara kattvakt Marcos matte ska åka bort några dagar så jag ska mata blommor och vattna katten. Å den andra grannen är också borta, så jag får väl ta en titt till hennes växter också. Kanske finns det tomater och gurka som jag kan stjäla. *L*

Dagens kattcitat: Finn dej i ditt öde. Du kan antingen ha katt eller möbler.

En del av nöjet med att leva med katt är att du aldrig upptäcker alla dess hemligheter.

En katt låter dej sova i sängen. På kanten!!

För övrigt har det inte hänt något, utom att Åskar varit på besök idag och en rapport från garaget i Ulricehman. Mina axlar har kommit tillrätta, så nu borde det bli kortning i vinter plus lite annat smått och gott som behöver bättras.

Nu är det teatime. Må väl tills nästa gång.

Inga kommentarer: