måndag, augusti 31, 2009

Hjälp till fru papp....

Har hjälpt grannen med lite saker i kväll. Dessutom har jag fått en utförlig rapport hur festen var den 22 augusti. Hur den var, det vill ni inte veta..... så var den. Söndagen var en dag som inte finns i kalendern. Fick även lite andra rapporter om Varberg och badmössor, där vill ni inte veta mer heller kan jag tala om, men kul hade de. Dagen efter var nog mindre kul *L*

Ni tycker nog att jag är jävligt galen, men idag var jag och köpte gräs, ja ni läste rätt, jag köpte gräs och planterade lite olika sorter vid grusgången, höga gräs och låga gräs, med vippor och utan vippor rödbruna och silverfärgade. Ja, får de bara växa till ej lite, så blir det nog snyggt. Ska nog gräva upp buskarna på andra sidan gången nästa år (kanske).

Var sen ute på en del bloggar och hittade som vanligt massa kul saker (katter naturligtvis). Från Musslan snodde jag den här bilden på en liten gris.



Dagens kattcitat: En katt kan koppla bort hjärnan och koppla på autopiloten.

Inte ens Fabergé har kunnat skapa något så exklusivt in i minsta detalj som en liten kattunge.

Idag var jag ledig och i morgon så ska jag högtryckstvätta trappor och mattor på jobbet är det tänkt. Dessutom så ska det bli bra väder, Rolle och Anita skulle komma hojandes hit på eftermiddagen så det blir nog en liten hojtur imorgon, Olle jobbar ju förmidddagspasset denna veckan. Nu är det bäst att passa på så fort lampan lyser.

Hej hopp dags att välta kröppaskrället i säng.
Natti-natti

Inga kommentarer: