torsdag, november 24, 2011

John Blund mobbar mej

Han vill helt enkelt inte komma hit med sin påsen med sömnpulver. Nu är det tredje natten som jag inte kan sova, Går helt enkelt inte så det dår bli datoren en stund och kamomillte.  Klockan är visserligen bara 11.00 men jag är trött så trött. Fick ju bara tre timmas sömn natten till idag. Har dessutom flängt som en skållad iller idag, så jag är verkligen matt.

I går fixade jag 160 skyltar till kattens dag och när dessa var klara så ringde Eva, kan vi inte göra skyltar av de här bilderna också. I morse så satt jag med sex nya skyltar och det skulle vara 12 ex av varje :). Skrivaren gick varm medan jag for omkring med städattiraljerna. For sen omkring med stakar och stjärnor så det blev adventsfint. Nu är den delen klar.

I morgon en en färd till Eva för att lämna saker och hämta saker. Informationsmaterial, och försäljningprylar som Nettis och jag ska ha på Kattens dag när vi ska hålla till på Arken i Lidköping.

Ska hälla i mej mitt "sovte" nu och fortsätta att sniffa runt i IT-rymnden.

Natti på er som kan sova….

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hoppas du får sova nu. Vet så väl hur det är.
Många MÅnga Tack !!! (du vet varför) och Kramar
*Tazz&Kram*

Hjulia huller om buller sa...

Jag somnar som en gris tidigt på kvällen för att sedan vakna mitt-i-natten utan att kunna somna om på flera timmar...
Trist när man inte kan sova som man ska.

Kram
/Julia