fredag, december 31, 2010

Snart är det här…..

hemska året slut. Tack för det! Det nya året kan aldrig bli sämre än 2010. Nu kan det bara bli bättre!

Idag var jag och maken en sväng till Kvarnmannen och fick lite kokekaffe, vilket är det godaste kaffe som finns. Tid tog det innan järnspisen var så pass varm så kaffet äntligen kokade. Sen att vi där och slängde skit på varann i ett par timmar. Han är som han är den gode Kvarnmannen.

Nu har vi ätit middag och önskan för en paltkoma är stor. Eftersom vi är hemma under denna kväll och alltid är hemma nyårsafton och påskafton på grund av en katt som är fruktansvärt skotträdd, så gör det ingen att ta sig en liten middagslur i bästa fåtöljen, maken i soffan. Smulan börjar bli orolig nu för det har börjat att smälla lite runt om kring oss redan, nyss var hon i mitt knä och nu är hon i makens knä, nu en vända till köket……….

I morgon kommer grannarna och ska ha filmkväll med Olle,  ska visst titta på träsktrollet Shrek del 4.  Okej då jag kollar nog denna också-

Nu tillönskas alla mina bloggläsare och andra ett gott slut på 2010 och ett riktigt Gott Nytt 2011.

Goderafton!

4 kommentarer:

Kattson sa...

Skat-Ann, kanske är det nån mening med att vi ska ha våra prövningar? Jag hoppas i alla fall att du och alla andra får ett bra 2011 med många roliga och intressanta blogginlägg!

Unknown sa...

Ett riktigt riktigt Gott Nytt År önskar jag och Ligan dig. Tazz och Kram
Visst blir det bättre !!

Anonym sa...

Ett riktigt Gott Nytt till dej sKatt-Ann!!! Kram från Fjäderfät

Dui och Deco sa...

Gott nytt år på er! Nosbuff