fredag, december 17, 2010

Fick ett julkort…….

Från gogubbarna i Katrineholm idag. Som avsändare på kuvertet stod följande:  The four Amigos - Mat-Arne, Original Fille, Daffy och Altebo + hela Stompers MC hälsar.

2010_12_17_1

Så glad jag blev!

Någon gång ska vi väl lyckas att ta oss upp till Stompers och hälsa på. Om nu Gogubbarna och Gotanterna kommer och hälsar på här på Kullen så anmäl detta i god tid om det är om sommaren. Då ska Skat-Ann och Skat-Olle och Skat-Bror se till att ta ledigt och så ska vi köra runt på massor med fina vägar. Dessutom så önskar jag att det blir en ny träff i sommar men det får vi väl se, beror på Tidavadgogubbar och Tidavadgotanter. Detta var iallafall det bästa som inträffade år 2010.

Nu ska jag “gå ut på Facebook” och se om jag kan “kasta skit” på någon där.

Kramis på er alla Govänner

1 kommentar:

Kattfamiljen sa...

Hej :-)
Roligt att du hittat till min blogg. Trevligt att kika in hos dig också. Katt och MC människa gillas :-D Har ingen MC själv men tycker det ser så underbart ut att åka MC. Älskar ljudet! Har åkt med på en MC en gång i mitt liv och det var riktigt skoj :-)

Va roligt att du har i uppgift att döpa katterna på Evas katthem ibland :-)
Al capone gillade jag, älskar maffia filmer.

kram från Kattfamiljen