tisdag, december 14, 2010

Har varit och plåtat……

…….Skyggisar idag. Liiiite besvärligt att plåta skygga katter men vi fixade bilder på sex stycke iallafall. Kattungarna är ju lättare, de lite äldre får vänta lite. Nu är de redigerade och klara att läggas ut. Saknar namn på tre av dessa så jag får vänta på ett mail från Alex, så slipper jag att krångla.

Efter detta fotouppdrag åkte jag till min bror, han behövde lite besök ansåg jag. Vi fikade och pratade en stund sen åkte jag hem. Jag tog genvägen, trodde jag, förbannelse, jag svängde fel på ett ställe och det blev en senväg istället *mutter mutter* Fattar inte hur jag kunde göra nåt så idiotiskt, har ju åkt där så många gånger. Det var väl andra tankar som störde mej. Passade på att äta också, det gjorde jag i Timmersdala.

När jag kom hem så ringde det först i vanliga telefonen, sen var det mobilen samtidigt som den vanliga telefonen ringde, när jag svarade i den så ringde mobilen igen, samtidigt som jag försökte att lyssna på radion då Eva pratade i den om katter osv osv. Var lite kaos en stund. Tack och lov att det går att lyssna igen via datorn. Underbar uppfinning!

Nu ska jag gå och scanna senaste tidningsreportaget som var i Sklt i går om Julfesten med klös. Dessutom är det ju tisdag idag och då är det NCIS på TV:n enda TV-timman i veckan.

Ha det bra!

 

Inga kommentarer: