måndag, november 01, 2010

Måndag igen

Vi har fått en hel del ur händerna i helgen.

Lördagen började med en sväng till Återvinningen med skräp och diverse annat smått och gott. Nu är det rent utanför garaget och högen med stolpar till en gammal hundgård är bortkörda. Gött. På eftermiddagen så väntades det middagsgäster Ingela och Tomas kom hit för att äta och så skulle de se på en film tillsammans med Olle. Jag är ju den tråkiga typen som inte gillar att kolla filmer, så jag satte mej och grejade med diverse skyltar mm till Katthemmet. Julkorten ligger ute på hemsidan om någon vill se dessa.

Söndagen “höstade” vi i trädgården, räfsade löv och klippte en sista gång innan vintern. Jag gav även Ki-ann en omgång med högtryckstvätten,  svamp och schampo. Nu är den ren och fin igen.

Måndag var det arbete, mycket gäster på vandrahemmet i helgen., så det var genomgång av nästan alla lägenheter. Efter att detta var gjort så åkte jag till  favo-elektronik-affären, Elgiganten i Lidköping, min skrivare har definitivt gett upp. Fanns ju naturligtvis ingen som jag ville ha i lager, kommer på torsdag.

Nu väntar jag på att helpdesken i Ulricehamn ska ringa, om det är någon idé att åka ner till honom med Eva’s dator. Kanske blir en tur dit i morgon annars. Sen ska jag väl fortsätta att pilla med mina kort och skyltar.

Ha en bra eftermiddag och kväll.

Inga kommentarer: