torsdag, november 25, 2010

Bara måste lägga ut……

en favorit i repris. Jag tycker den är så underbar!

2010_11_23_1

idag har det inte hänt mycket precis, sopade bilen ren från snö, åkte till byn för att köpa lite ost och mjölk. Passade på att fika på jobbet för chefen och Gunnar var där. Åkte sedemera hem igen och återgick till fåtöljen med boken som kom i tisdags eftermiddag med posten. Brothers on wheels, så är den utläst :( trist att den tog slut så fort, å andra sidan behövde jag ju inte sträckläsa :) .

Dagens händelse nummer ett uteblev (posten inställd) dagens händelse nummer två (snöplogen) har passerat flera gånger.

Eva ringde på kvällskvisten, en katt Tott, är bokad ända från Växjö, de hade hittat hemsidan och ringde OMGÅENDE och bokade Tott. det blir långresa för honom i januari när han ska flytta. Härligt, jag blir så glad när kattungarna får egna hem. Marco flyttade i dag , till Skultorp och Morris von Fräs flyttar tillsammans med Knoll till Ninnie i morgon.

Eftersom det var kollegan som hittade Morris von Fräs, så vill hon gärna ha ett kort på "sin katt" så jag får åka hem till Ninnie och plåta, jag tar mej inte ut till katthemmet på grund av snön.

Nu ka jag försöka få tag i en snubbe som blästrar och pulverlackar. Han bor i närheten och bror min ska blästra och lacka om sin hoj i vinter. Hoppas han svarar.

Ha en bra afton!

3 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Jo, då vi ska ha mössa! Underbar bild till också. Nosbuff

Unknown sa...

Åh den är ju underbar.
Snor den va ?
Kram

Kattson sa...

Jätteroligt att flera katter från ditt katthem får egna hem. Bättre julklappar kan ingen få,vare sig det är ni på katthemmet, de nya ägarna eller katterna. Alla vinner!