söndag, november 21, 2010

Då var julmarknaden över

nio dagar med skinkmackor och grötkokande. Har jag ont i tummen eller…..  Har numera så kallad gröttumme igen…. SMS-tumme, tennisarm, golfarmbåge, varför inte gröt-tumme?

Nu är det iallafall slut på julcirkusen för denna gång. Nu ska det vara städas upp och delar av julgrannlåten ska plockas ner. Sen ska grannlåten upp igen, fast i hemmet ….

Veckan som kommer så ska jag som sagt jobba ett par förmiddagar med att städa, en dag ska ägnas åt Evas katthem och fotografering, en dag ska det väl pyntas för advent hemma, Fredagen ska Mia och jag fixa inför personalfesten. Söndagen ska maken bjuda mej på födelsedagsmiddag någonstans säger han.

Ska börja “renovera” min hemsida. Jonas ska hjälpa mej lite sen fortsätter jag i egen regi (hoppas jag). Ska byta layout och fixa lite nya bilder bland annat och den ska byggas i Wordpress. Jonas har tjatat länge nu, så det är väl dax att byta “stenåldersprogrammet” Frontpage mot något mer tidsenligt…. Det får ta den tid det tar så ha tålamod sen när renoveringen påbörjats. Får ta en “byggsten i taget”

Lika bra att meddela även på detta sätt, att jag kommer INTE att fira min födelsedag. Ska ut på studieresa/inköpsrunda med arbetet, så jag kommer inte att befinna mej hemma.

1 kommentar:

Unknown sa...

Men jösses, är julen slut ??
Den har ju inte börjat än juh ??