onsdag, oktober 27, 2010

Tillverkar julkort

till Katthemmet som ska säljas på Julfesten. Jag gillar att sitta och peta i Photoshop så jag gjorde ett "på skoj" i går till Eva och det blev väl mottaget, så nu ska jag göra sju till. Sen ska dessa tryckas! Kul!!!

Var till Mariestad på förmiddagen idag. Granris till Signe & Martins grav. Därefter ett besök på Karlssons. Inhandlade ljusslingor plus lite annat smått och gott. Jag är storförbrukare av ljusslingor. Knör in dem i glasskålar, vaser och lyktor. Dessa används året om.

I morgon ska jag nog luncha med min bror, sen ska vi åka till katthemmet, Ove är kattungesjuk Ler så jag lovade att jag skulle följa med. Han såg bilder på hemsidan på Knoll och Tott. Ska även fota en katt som kom in i går. Så jag kan nog fördriva en ledig torsdag utan större bekymmer….

Nu är det natten, länge sedan jag var uppe så här sent Ler.

1 kommentar:

Unknown sa...

Åhh, vill också kunna göra fina julkort. :-(
Kram