onsdag, augusti 11, 2010

Vad är det som händer?

Jo det är massor, bra och dåliga saker. Men i slutändan så blev allt bra till sist.

Igår var vi hos broder och hjälpte honom med lite saker, så var vi även idag. När vi åkte hem så tog vi vägen över Stenum och  lämnade saker till Evas katthem. Fanns ju en orsak till att vi åkte dit, måste ju hälsa på Vilja och Harley. De växer så det knakar och Mamma Sara börjar lägga på sig lite hull. Fjäskemaja nummer ett är hon. De små bara busar å busar å busar. Några bilder blev det.

Först ville inte Vilja va med på bild

 2010_08_11_3

Ville hon väl inte här heller för den grymma blicken är framme!

2010_08_11_2 

Harley har fått en Lusekofta att ligga på favoritplatsen på fönsterbänken….

2010_08_11_1

Ingela och Tomas kom med en “tackpresent” för jag hade matat katterna när de var iväg till den västra sidan av Sverige. En sådan har jag kikat på många gånger, men kan ju inte köpa en sån till sej själv!!!

2010_08_11_4

Tyvärr så kunde jag inte sitta och prata med dem, för telefonen ringde och ringde och ringde. Det blir så ibland! Vi får prata en annan dag när det är lite lugnare, på jobbet kanske.

Tänker massor på min Pappa och Marita, som är i flyttartagen och min älskade bror.

Nu ska jag försöka få tag i min kompis och rapportera läget lite.

I morgon är det dax att arbeta igen!

1 kommentar:

Dui och Deco sa...

Kul att hälsa på kissarna, jättefin burk!n Nosbuff