söndag, augusti 01, 2010

Nu är det över för min del

den här gången. Sten och mineralmässan är över för i år. Det har liksom förra året varit jobbigt men “stenkul”!. Inte lika mycket besökare som 2009 men det fanns och göra hela tiden och nu är jag trött, väldigt trött.

När jag kom hem idag så kollade jag in “skrubbarna” i huset och samlade ihop sex papperskassar fullsmockade med pocketböcker, en kamera, lite saker som lyser med hjälp av två hål i väggen, och lite annat smått och gott som ska medtagas till Eva i morgon. Hoppas hon kan inbringa en slant på detta vid nästa “loppis”. Kommer att köra dit mer grejer, som bara finns, men aldrig används.

Imorgon ska vi åka och hälsa på lilla Vilja, katten som ska komma hem till oss under hösten. Södagsbästegåbortkamraterna Anita och Rolle ska också följa med för de ska kolla in lille Harely.

Olle är åter på turné med gästerna. Vi har gäster från Schweiz, de “vallar” han runt i Skaraborg. De skulle visst åka till Torsö, Lyrestad, Vassbacken mm idag. Själv ska jag faktiskt lägga mej och vila en stund.

Ha en bra söndageftermiddag och kväll.

Inga kommentarer: