onsdag, augusti 18, 2010

Sara med ungar

har jag hälsat på idag!

Vilja ville inte gosa med nya matte, det var bara bus idag.

Hej mamma jag kan hänga här i stolen, ser du mej?

2010_08_18_1

Mamma Sara har ökat ett helt kilo sedan den dagen hon hittades!

2010_08_18_2

Harleyn busar för fullt han också! Kom hit syrran så jag får labba till dej!

2010_08_18_3

Till sist fick jag ta till drastiska åtgärder för att kunna ta en bild på trollet. Upplyftning med vänster fota med höger.2010_08_18_4

Svårt att kolla var skärpan ställer in sig någonstans.

Fick en DVD från Kräft-Kalle på posten med bilder från festen. Måste lägga ut en bild på mej och Ormen när vi tackar varandra för en trevlig återträff.

2010_08_18_5

Tycker vi ser rätt nöjda ut bägge två!

Nu ska dessa läggas in i bildbanken, sen kan jag börja bränna DVD-skiva del 2.

4 kommentarer:

Tillemora´s sa...

Ni ser jättenöjda ut! Fin bild =)

Anonym sa...

Vilka lurviga små pajsare. Katterna alltså.

Skat-Ann sa...

Ja det var en lyckad blid! Vi var kanske lite tagna av att alla gamla polare kom och hade trevligt.

JA du Sippo, det är några riktigt lurviga pajsare. Skönt att Snuffen är hemma igen.

Unknown sa...

Myspys verkligen.
Och missemånsarna är verkligen ljuvliga.