söndag, november 15, 2009

Slut för denna gång.

Ja idag tog det så slut på julmarknaden på Falkängen. Klockan 18.00 stängdes dörrarna för att åter öppnas den 1:a maj nästa år.

Har varit fnissigt, skrattigt, stressigt, grötkladdigt, smörkladdigt samt goa och glada gäster.

Nu kanske vi får ta igen oss några dagar. Ska bara ta hem min gran och mina tomtar som får följa med till jobbet. Andra året som de är med. Nu är det vila i fåtöljen med datorn i knät som gäller en stund. Kanske byter jag datorn mot en bok som jag började på häromkvällen (orkade väl sisådär 10 sidor). Jag kan tyvärr inte göra som chefen, hon somnar med boken i näven och glasögonen på nästippen.

I morgon ska ni få se kort på vår gamla balkong och även den nya. Nästa hel ska dörren bytas sen borde det vara klart. Fick några visioner häromnatten också. Får se om dessa kan förverkligas. Återkommer i ärendet.

Må så gott!

1 kommentar:

vimsan sa...

Kul då det pågår men skönt när det är över kan jag tro:)
Kram Jam o Spinn