torsdag, november 12, 2009

Kommer snart.....

en del nya bilder på hemsidan. Dock inte förrän efter helgen. Just nu så orkar inte Skat-Ann engagera sig för mycket i hemsidan. En del bilder börjar att ramla in från MC-tiden förr. Har fått bilder från en före detta Gävlebo som numera bor sig i USA, en del bilder från andra gamla polare från tiden med Choppers. Får nog göra en ny "flik" med bilder som jag fått/får från andra. JAG VILL HA MER BILDER!!!!

Har ni några på lagret så skicka dessa till mej. Har du bara papperskopior, skicka dessa till mej så skannar jag in och du får pappersbilderna i retur. Dessutom så vill jag ha samtliga mailadresser/vanlig postadress till gamla medlemmar och andra kamrater från den här tiden!!!

Nu är jag trött och ska gå och knyta sig!

Natti-Natti

Inga kommentarer: