lördag, november 07, 2009

Ny befattning har jag.....

fått under de nio dagar julmarknaden pågår. Jag är numera 1:e grötkokare eller grötansvarig om det ska tituleras på något alternativt sätt. Jag tror inte det gör någon skillnad i lön vare sej man är grötansvarig, 1:e grötkokare eller slav. Det är nog skit sak samma. Vi har iallafall kul.

Det har varit drag idag. Blyh hängde på låset klockan 10.00, hade väntat på detta länge sa han, han kanske tycker att det är kul att komma ner till oss. Detta är ju kul, att folk tycker det är kul, menar jag alltså. vad jag svamlar, men jag är ganska trött. Det blir till att välta sej i säng tidigt ikväll (som alltid m.a.o).

Har även fått förfrågan om att fotografera under julmarknaden. Ska försöka hinna med detta under veckan, borde vara lugnare då. Kanske skulle passa på att fotografera de gubbar som ska bada tunna på måndag också. *L*

När jag vi hemkomst kollade min mail så hade det kommit förfrågan om en CD med Choppers igen. Det var en kille som var god vän med både Tjurn och Juden som båda nu har vandrat vidare till andra sidan. Har svarat och bränt ner en skiva som kommer att postas i morgon.

Ni ska jag sniffa runt lite på bloggarna och sen blir det nog läge modell horisontalt (sängläge)

3 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Vi bugar och bockar för den ärofylda titel! Tasskram

Skat-Ann sa...

Tack tack.

vimsan sa...

Oj det låter så konstigt med Julmarknad jag har inte ett dugg julstämning än på länge, antagligen inte innan den 23/12
Kram Jam o Spinn