tisdag, maj 19, 2009

Missköter mej gör jag.

Har inte rapporterat på några dagar. Fy skäms! Vad beror detta på då, jo en webmaster som aldrig blir nöjd (jag förstår honom) en skata har ju inte så stor hjärna men men. Jag ska skärpa mej och ja, jag har skickat efter ett polfilter nu. Hoppas det kommer per omgående, snarast möjligt, helst imorgon. Önsketänkande.

Med andra ord så står jag bakom kameran och sitter framför datorn, när jag inte klipper gräs eller svimmar i hammocken. Nu har jag iallafall suttit här en stund och väntar på vad han på andra sidan ska ge mej bakläxa på idag. Bara så jag vet vad jag ska göra imorgon klockan sju.

Det har kommit en svätt regn, behövdes, men det är inget kul, för då vill man inte hoja. Pratade just med broder Ove, han fyller år på torsdag. Undrar vad jag ska få för dumma idéer till present....

Ska nu intaga en stycken kvällsmacka och en kopp te, därefter är det dags för en uppfriskande dusch och NCIS på TV, det är ju tisdag. Kanske jag hinner surfa lite före detta. Knappast, klockan ränner iväg.

För övrigt har inga skandaler inträffat på Skagen under de senaste dagarna.

Hej hopp!

Inga kommentarer: