söndag, maj 17, 2009

En sådär lagom tur...

i lördags med Rolle och Anita.

Vi startade vid 10-tiden hemma på kullen och mötte kamraterna i Ållebergsrondellen i Falköping. Därifrån så var det fina vägar till Gällstad och lager 137 förlåt 157 ska det vara., 137 var ju visst en ubåt..... Det såg vi ingen.

Vidare till Ulricehamn och for ut en sväng till garaget. Mina kortade axlar till triken har fortfarande INTE kommit..... Tur att jag drog i handbromsen.

Tillbaka till Falköping och ett sista stopp hemma hos kamraterna. Kaffesugna!!!!! Vi var åter på kullen vid sjutiden. Ganska mör måste jag erkänna (eller väldigt mör egentligen men det vill man ju inte tala om). Tack för guidning på fina vägar, kaffe och trevligt sällskap. Det slutade på cirkus 28 mil.

Tidigt i "snarkebingen" för jag började jobba klockan halv sju idag, söndag. Frukost för 75 personer. Det blir lite rörigt, trots att man tycker att läget är under kontroll, så blir det alltid rörigt det sista.

Olle var på hemlig resa med Lidköpingshojkamraterna, när jag jobbade idag. Är det fuskigt eller bara fusk. *L*. Får väl ta igen det en annan gång.

Eftersom jag inte ens vet vilket land som vann melodifestivalen igår, så ska jag faktiskt surfa lite nu och ta reda på detta.

Hej hopp!

Inga kommentarer: