onsdag, maj 13, 2009

Attans jävlar.....

... vad jag skar mej i tummen idag. Hade avslutat detta jätteprojekt som jag skrivit om flera dagar. Firade detta med en glass och en kopp kaffe, skulle sedan hjälpa Mia med lite i kaffestugan. Vad gör jag då, jo jag sätter den vassaste kniven vi har i min högertumme!!!! Blodvite uppstod. Förbannat!!!!

I går kväll klockan halv tio, när jag normalt faktiskt har dragit täcket över huvudet (jättekvällstrött är jag), vad händer då, jo en lastbilschaffis ringer och säger att:

- Nu kommer jag med pellets.

Blir att rusa ut och flytta om bilarna, så pallarna kan ställas längst in på parkeringen för att sedemera bäras ner i källaren. Attans tid att komma med varor, mitt i natten *L*. Undrar om vi ska börja det projektet idag? Pappskallen kanske kan komma och hjälpa till....*L*

Ska nu sätta mej och redigera bilder för ett av kolletiven på Falkängen. Det kommer att ta en stund, jag lovar. Får väl besked vad det lider om de duger åt webmastern.

Lev väl!

Inga kommentarer: