fredag, januari 18, 2013

Jag fick faktiskt sällskap

till lunchen. Fina vännerna Edel och Roland läste min uppmaning på bloggen i går och kom ända från Nossebro för att äta lunch med mej. Härliga människor, kattmänniskor naturligtvis. Vi har som många andra jag träffat, träffats genom katthemmet. Det blev långlunch. Vi satt i drygt två timmar och snackade skit. Kul att det var någon som antog min uppmaning.

Tack för mycket trevligt sällskap!!!

Dagen för övrigt har förflutit lugnt. nu eldas det och jag väntar på att det ska bli lite varmare än 16 grader i huset. Tycker det är ganska behagligt när det är lite svalare när jag håller på att greja. När man sätter sej still kan det vara lite i kallaste laget, men jag lider inte. Det gör alla som kommer och hälsar på istället. Så ska ni komma och hälsa på, ring minst en timma innan så vi hinner elda lite, då behöver ni inte frysa om rumpan.

Nu ska jag surfa lite och sen blir det till att öppna en ny bok.

Ha en finer fredagseftermiddag.

Inga kommentarer: