måndag, februari 15, 2010

Snäääääällllllla matte

Kan jag få lite mat, jag är hungrig. Å jag har dåligt morgonhumör innan jag får mat!

SONY DSC

Om jag ber riktigt snäll då, och tittar lite blygt ner i bordet
KAN JAG FÅ LITE MAT DÅ, ELLER!!!!!!

SONY DSC Det går ingen större nöd på katterna, de har fri tillgång på torrfoder, men lite extra gott till frukost skadar ju inte. Speciellt inte om man ska ligga och sova. Då måste det serveras något stärkande så DE ORKAR SOVA HELA DAGEN!

Har idag arbetat, vi hade systuga. Draperier till Gallerian stod på programmet idag. Å bra blev det. Imorgon så blir det bäddning och värmefix innan konferensen ska komma på torsdag.

På eftermiddagskvällen ska vi åka till Skövde, KSS, och hälsa på Tessan. Vi ska ta med henne ut på staden så hon får i sej lite vettig mat.

Sjukhusmaten är inget kul, speciellt inte om man är född Westbeck, då undrar magen vad det var halsen fick. Det är små portioner och inte speciellt frestade. Nä fy fasen för sjukhusmat.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk om vår husse kunde återgå till det där med "fri tillgång" igen. Han slutade med det efter att sticktanten sagt att vi vägde lite mycket, jag och min dåvarande fästmö. *fnys i stereo* Jag tycker verkligen att vi katter förtjänar något extra gott till frukost. Det är ju inte mer än rätt eftersom ni människor jämt ska ha morgonkaffe.

Dui och Deco sa...

Helt klar behöver man lite extra till frukost och gärna till kvällen också! Självklart ska det finnas torrfoder hela tiden jamar vi! Du är jättefin på bilderna! Nosbuff

Skat-Ann sa...

Sippo! Du var säkert bara lite fluffig i pälsen, den dagen.

Dui och Deco! Vi får allt lite till kvällen också, så vi orkar sova hela natten.

Wikki sa...

Det finns väl få saker som kan se så utsvultna ut som en hungrig katt? Även med 3 kilos övervikt???
*fniss*
TassKram Wikki

Inkan o Ligan sa...

Bandit o Oliver tycker att torrisar är det enda som går att äta. Dom andra äter kycklinghalsar så det sprutar ur öronen på dom.
:-)