fredag, februari 19, 2010

Finns inte längre

Det två senaste dagarna är strukna ur almanackan. Kommer aldrig att kommas ihåg och kommer aldrig att återupplevas. Om allt ska jävlas så ska det jävlas ordentligt.

Som om måttet inte vore rågat, så när jag kom hem så hade Trikebyggaren ringt och mailat. Krångel igen då med mitt beryktade bygge. De stötdämpare jag har i bak passar inte tillsammans med den nya kortade bakaxeln. OK sa jag, beställ nya från Moheda. Men so för att trösta mej så sa byggherren att den blir snygg, kaxig och läcker.

Sen var det ju inte slut med detta, det där vita, fluffiga som kommer uppifrån, det ska komma mer, massor med mer. Enligt klart.se så ska det till och med den 4 mars komma cirkus sisådår 108 cm snö. Jag går och lägger mej!

Så om ni vill rapportera mer jävligheter, så göra det före kl 00.00 inatt så är allt klart.

De senaste dagarna finns inte och har aldrig existerat!

1 kommentar:

Ruskan sa...

...men Skat-Ann, ska det jävlas så ska det... men din Trike kommer säkert att bli görsnygg när allt blir klart, och han kan ju ta lite extra tid på sej "byggar´n" för fortsätter det här snöandet så behöver du ju inte ha tillbaka den förrän runt midsommar, snön lär ligga kvar tills dess...
Kram på dej vännen!