torsdag, februari 18, 2010

Förbaskade kamera

Kom inte med din förbaskade kamera igen. Jag vill ha lugn och ro.

 

SONY DSC

 

SONY DSC

Förutom att jag har jobbat idag så har det inte hänt något oroväckande. Jo det vräker ner massor med vitt från ovan, men det är ju inget ovanligt. Jo en sak, Lillchefen vart lite impad (!) av några bilder som jag hade lagt ut tidigare :) Då sträckte jag på mej lite extra *ASG*

I morgon börjar jag kl. 06.00 hualigen, upp strax efter fem alltså. Hoppas jag kan ta mej ut och ner till arbetet. Får inte falla allt för mycket ludd. Lördag då lär vi val inte komma ut från parkeringen ens.

5 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Åh vilka bilder! Såna kan minsann inte matte ta..Nosbuff

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Wow, tror jag blev lite kär!Pirrar i ett av de högra morrhåren, tredje raden!

vimsan sa...

Du tar ju jättefina bilder :) Önskar att jag hade den förmågan!
Så söta kattbilder och fina vinterbilder:)
Kram Jam o Spinn

Lillchefen sa...

Nu skall Tant-Skata inte fara med osanning. Att Lillchefen kommenterade att några av dom utlaggda bilderna inte var lika underexponerade som brukligt, betyder INTE att Lillchefan är impad!

Lillchefen sa...

Lillchefan är trött...