torsdag, november 26, 2009

Vad gjorde jag i går

Jo jag var kontorschef och jag mecklade ihop lås och trycken i dörren. Adventspyntade med stakar och stjärnor (kort kommer nån gång). Jag läste och vilade. Sen kommer jag inte ihåg mer.

Idag så har jag också varit kontorschef. Jag hade besök av grannen Ingela vid lunchtid därefter åt jag lunch och föll i en djup middagskoma. Medvetslös var jag. Som jag sa i ett tidigare inlägg så är den här fåtöljen livsfarlig.

Jag har även fått besked om att jag får besök på lördag. Pappa och broder med respektive kommer och hälsar på. Jag får väl "hitt på nåt" som de kan stoppa i magen när de kommer, jag har redan en idé, men den kan jag ju inte berätta om, för de läser ju den här bloggen.

Lena skulle ha med sig gamla bilder från Chopper-tiden, så det blir till att scanna och uppdatera hemsidan på söndag. Tänk om jag kunde få in lite mer bilder! Dessutom så är det julmarknad i Karleby på söndag kl 14.00. Ingen stor sak, men vi brukar åka dit, träffar alltid någon tokig släkting *L* Jag brukar alltid köpa saffranslängder som är bakade i Persgårdstuga. De är bara så goda! Får väl se vad det blir av.

En liten stulen bild också: Rör inte min kompis!

1 kommentar:

Lena sa...

Japp, det vet du Ann bilderna ligger nerpackade i "skogsweekendväskan", inte SÅ många men, men...det var inte alla som var lika flitiga som dej med kameran! Ska bli SÅ kul och träffa er på lördag, vilken tur att det är lite födelsedagar här och där emellanåt...
Kram så länge, så ses vi snart!