onsdag, november 04, 2009

Attans attiraljer....

Nu snöar det på Kinnekulle, åtminstone på denna sidan. På "framsidan" är det väl strålande solsken och 20 grader varmt enligt en viss lillchef (som råkar bo där).

Smulan ligger framför vedkaminen och värmer sig, jag sitter strax bakom och skriver just nu.

Måste visa en bild på en häftig lampa som jag inhandlade igår (jag är lampoman,jag älskar lampor). Hittade en på Färg & Fantasi för 179 riksdaler. En liten "fontän" en snurrande glaskula som ligger i en skål omgiven av armar och färgen på ljuset växlar från grönt, blått, rött Bara så läcker (tycker jag).

3 kommentarer:

Fjäder sa...

Hoppas värmen spridit sej och att du har det mysigt framför brasan nu. Tack för kraminbjudan - tittar nog upp till helgen skulle jag tro. Måste ju kolla in vad älgeländet rivit ner på torpet mer än halva staketet som han hade tagit sist...grrrr. Men, hellre älg än vildsvin, så man får vara glad för det lilla =)

vimsan sa...

Kanonkul lampa! Höll på att sätta i halsen då jag läste ditt inlägg! Gissa varför? Ja, just det - här har du en till lampoman:) Visst inte bara katt och Trike vi har gemensamt:) lampor är så himla skoj och jag kan inte låta bli om jag ramlar över en fin:) Den där hade jag gärna köpt!
Kram Jam o Spinn

Skat-Ann sa...

Hej Vimsan!
Jag har tydligen hittat en syster (har bara en bror). Hurra!!