måndag, november 23, 2009

Reklam ska.........

.........jag ägna mej åt lite. Det är skönt att vara ledig och jag tänkte att jag kunde ägna mej en stund åt att göra reklam för Trådkrökarkungen!

Christian som använder stängseltråd och glas och gör de mest fantastiska ljuslyktor. Det är som att komma in i en skog, när man öppnar dörren till hans bod.



Han är en jäkel på att pynta till det också.









Måste ju bara reklamera fl'åt rekommendera den här trådkrökaren. Han är dessutom väldigt trevlig (ibland). Han hjälpte mej i somras med att fixa till det vid dammen och det blev riktigt bra med alla växter och stenar och lite annat krafs.

Till hans fördel bör väl sägas också, han är kattfrälst.

4 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Vad snyggt och vilka fina saker! Nosbuff

Skat-Ann sa...

Jo du, han kan den "dretgubben". (Jag FÅR kalla honom så, för han kallar mej dretkärring)

vimsan sa...

Fint:) En sån soffa som är med på bilden har jag fast svagt mintgrön:)
Kram Jam o Spinn och TACK för hälsning på sjukhuset det betydde massor!

Skat-Ann sa...

Han har det fint, det har du nog också, fast jag har ju aldrig sett det. Kanske blir *L*