söndag, november 29, 2009

Firad igår

vart jag. Jag råkar ju fylla år i dagarna och igår var Familjen här. Å kan ni tänka er jag fick presenter. Av Pappa och Marita glögg och vin, av Broder och Lena ett hjärta så fint. Undrar om det betyder något*L*. Så här ser det ut iallafall.



Det var tomtegröt och julskinemacka på menyn (känns den igen). När de hade åkt hem så lurade jag Smulan lite. Kattmynta i kartong det är kul. Då ska det undersökas.


Sen måste det ju tvättas efter buset.


Hon var till och med inne hela tiden det var folk här, men hon hade gömt sig på övervåningen.

Den lilla hon ligger där hon ligger och blir så gosig när jag kommer in i rummet så hon kastar sig på rygg och vill ha magen kliad.



Så mysigt det är!

Nu ska vi åka till grannen som bor i Borås men som befinner sig i Götene just nu. Hon ska bjuda på middag. Hon har även fyllt år så det ska uppvaktas med en blomma hade vi tänkt.

5 kommentarer:

vimsan sa...

Fint hjärta! Är det ett sånt som lyser? Kissarna är ju så klart helt underbara:)
Kram Jam o Spinn och en massa GRATTIS!

Skat-Ann sa...

Ja, naturligtvis, det står på en lös sockel med en liten halogenlampa i. Jag brukar ha lite "glasklumpar" av olika slag å byta med, men den här får stå kvar!

Inkan o Ligan sa...

Myyyys
OCh vilket underbart fint hjärta.
:-)

Inkan o Ligan sa...

Och Grattis självklart !
Lite i efterskott. :-)

Ligans Talesman sa...

OCH missade ju kommentera dom fina kissarna.
Älskar paddfärger.
Kram