onsdag, december 11, 2013

Snutteruttan kommer fram…

Hon gömmer sej bakom gardinen, lilla stumpan för Luvas far ikring som en virvelvind och då är det bäst att gömma sej. Nu är hon ett riktigt mobboffer, lilla Snuttis. Smulan fräser och slår efter henne och Lurvas jagar henne. Stackars pissen.

snutteruttan_1snutteruttan_2

I morgon ska jag till Eva och jag måste ju ändå till apoteket så jag ska köpa en refill med Feliway till kontakten. Kanske kan de lugna sej. Har ställt en egen sandlåda till Snuttis på övervåningen så hon kan krafsa i lugn och ro.

Lurvas var nästan på väg upp i granen idag. såg hans tassar inne i grenverket och då röt matte. Då blir ögonen så oskuldsfulla, ryar du på mej, jag har inget gjort, så jäkla oskyldig och timid han ser ut. Skitkatten!!!

Nu är det natten, hoppas jag får sova för det blåser jävlar ute och det knäpper och knakar i huset, men LITE mysigt är det.

Inga kommentarer: