måndag, juli 22, 2013

Kinnekulle Camping

Där var vi och hälsade på Familjen David Westbeck under eftermiddagskvällen. David ringde vid femtiden och undrade om vi inte kunde komma ner en sväng å hälsa på. De ska testa campinglivet i en husvagn under ett par dygn. De var på stranden och solade när vi kom.

David gick upp till kiosken och köpte kaffe och glass till de som ville ha. Emma fick två, nej då hon fick lite av den ena och lite av den andra.

20130722_120130722_2

Det var många" “andar” där också.

20130722_3

Det blev naturligtvis en rejäl omväg hem också.

För övrigt idag så har jag “pressat” axeln till det yttersta idag, för i morgon ska jag till Vårdcentralen och tilltvinga mej, med hot, om det behövs en remiss till ortopeden. Nu blir det inget mer dragandes i sjukgymnastens gummiband eller cortisonsprutor. Nu ska jag ha en diagnos och ett löfte om hjälp med åtgärd, eller också ett besked om att så här får du ha det… Bara så jag får veta.

Var ute och åkte en sväng på förmiddagen också, åkte till Stenhammar utanför Lidköping för att hälsa på min före detta svägerska, tyvärr så var hon inte hemma. Passade på att äta lunch med gubben i staden när jag ändå var där.

Hoppas alla katter och kaniner som jag vattnat och matat i helgen har överlevt sina hussars och mattars frånvaro.  Nu ska jag strax dra mej tillbaka för att kolla om kudden saknar mej.

Ha det gott i värmen.

Inga kommentarer: