lördag, december 15, 2012

Så här ser han ut

Von Snopen

Maken och jag hade tittat  färdigt på Ice Age  4 och skulle gå upp på andra våning, Olle stannar och går ner igen pekar upp i trappan och jag går upp. Halvvägs så stannar jag, där sitter han kissekatten och tittar, står länge och pratar och blinkar med honom får sedan kameran av Olle och vips nu kan jag visa hur han/hon ser ut. Tyvärr blir ju det "onda ögon" när blixten smäller.

Han lufsade ut sedan, men han kommer nog snart in igen. Han lyssnar och blinkar när man pratar med honom, men han är nog rädd för händerna, han backar lite när jag visar händerna. Lilla plutten, här behöver han inte vara rädd för något.

Veckan för övrigt har väl inte bjudit på nåt skvaller precis. Har kollat färdigt nio säsonger av NCIS och har nu börjat med Mordkommissionen den danska serien som också har gått på TV. Har även varit hos Eva och jag har varit och rättat till kalufsen. Nu ska det fixas en inbjudan till en sommarträff, Olle ska nog gå ut och flytta på lite snö. Det snöar och blåser rätt bra här så det blir inget bilutochåka . Lugnast att vara hemma i värmen.

Ha en braig helg.

 

Inga kommentarer: