onsdag, juli 11, 2012

Var på Evas katthem

innan jag började jobba igår. Det hade kommit in ett gäng katter och jag förhandsvisade dessa för kamraterna som vill ha en lekkompis till Harley. Detta berättade de i söndags när de kom och hälsade på. De var iväg till katthemmet på kvällen och föll för den här SÖTNOSEN

SONY DSC

Så otroligt näpen och söt. Tänk att Harley ska få en egen luddboll att leka med. Jag döpte henne till Porscha, gick ju inte med Porsche :). Nu har kamraterna en Harley och en Porsche inne i huset. Lina kanske får lite ro nu när den här hårbollen kommer hem när hon är tillräckligt gammal.

Kom in lite andra fina katter också Pärlan och Pärlemor t.ex. studsa in på sidan och kolla. Pärlan finns under "kattungar" och Pärlemor under "vuxna". Adressen är ju www.evaskatthem.se.

Idag var jag till Alexandra och fotade efter jobbet, lite nya bilder på hennes skyggisar kommer i morgon. När det var klart åkte jag hem och vilade!!!!

I morgon så är det ett eftermiddagspass och fredag är jag ledig, sen är det "min helg" att jobba.

Ha en bra natt!

1 kommentar:

Unknown sa...

VILKEN sötnos
Kram