lördag, juli 07, 2012

Lördag

Maken åkte iväg tidigt i morse, tog hojen till Falkenberg, skulle ju kolla nån tävling tillsammans med sina bröder. Själv tog jag det lugnt på morgonen. skulle ju åkt med gubben en bit, till Ulricehamn, men Anders skulle till Törebodafestivalen så jag stannade hemma.

Efter en dålig natt så kom jag väl igång vid 10-snåret, jag klippte gräset. Femtonde gången i år!!! Olle har ju spridit Axan på gräset för det skúlle bli "lite fart" och ta överhanden över mossan. Kan tala om att gräset har "tagit en väldans fart".

När detta var gjort så slöades det lite, var in och matade grannkatten, som för det mesta äter här, och kollade över grannens lite. VAr sedan till granne två och pratade lite. Sov sedan en stund i hammocken.

Skulle ju varit och fotat lite idag, men kände att det är ingen idé, det blir inte bra om jag åker idag. Hoppas jag är förlåten av de jag skulle fotat hos. Ibland så är det lika bra att låta bli.

På eftermiddagen när jag vaknade så "kröp det i kroppen" den värkte så jag bara vankade omkring här. Nähä, nu får jag ta och åka en sväng för att få nåt annat att tänka på. Så det blev en liten tur på Kullen. Det är alltid skönt all blåsa rent skallen med en lite hojtur. Får väl f*n för detta i natt och i morgon men det är ju då det. Får väl ta en ny tur då för att må lite bättre.

Nu kom Lurvas upp i knät å fy fasen vad jan fuktar SKIT. Bad kanske :)

Ha en bra lördagskväll!

1 kommentar:

Unknown sa...

Bilder på badet vill jag se. :-)
Puzz