onsdag, april 08, 2009

Ja så är det...

En anonym kommentar på min blogg säger att Lantmännen söker folk, och visst de har ringt till mej idag och frågat om jag kanske kunde tänka mej att komma och registervårda. Men jag tackade nej, jag har ett bra jobb nu och där kommer jag att stanna tills jag går i pension....

Mia, nu har du krav på dej igen *L*

Lilla pappsen ringde, han hade läst på bloggen och observerat att personalen ska bära folkdräkt i sommar. Ha ha ha, ack vad han bedrog sej. Skrevs detta möjligen den 1:a april kanske. Äh jag kommer inte ihåg. Men de tycker det skulle vara intressant att se mej i denna utstyrsel...... (Överchefen! få inga mer konstiga idéer är du snäll). En kommentar till detta kom från Skåne, skinnställ, kurbitsmålning och knätofsar, det skulle passa mej bättre tyckte hon. (mutter mutter). Det kan bli lite svettigt att "knata" runt med detta i sommarvärmen och alla trappor.....

Var runt lite på jobbet under förmiddagen och fotade konstverken som har hängts upp i lokalerna. Passade även på att ta kort på Inge och Gunnar när de nästan eldade upp "Sôlta".



För övrigt så har vädret varit kass idag, så det blev en DVD-film med kommisarie Lynley (eller rättare sagt två blev det).

Nu kan det bara bli bättre, solen kommer imorgon! Avslutar med en bild på Doris som nu är 8 veckor...

Inga kommentarer: