söndag, april 26, 2009

Död för omvärlden.....

..har jag varit idag. Har fått "sota" för att jag har haft trevligt i två dagar. Åkt hoj mm. Men så var det stopp idag. Maken, Ove, Rolle och KP (kanske fler) åkte till Bike i Trollhättan. Det gör inte så mycket för jag gillar INTE att åka till Trollhättan. Jag låg hemma utslagen, läste och sov istället. Sen är det ju arbetsdag imorgon igen, får väl fortsätta att vila mej där
Nej då, det blir nog full fart från klockan sju. Tur för mej att det är fler än jag som ska städa efter trollinghelgen.

Fram emot sena eftermiddagen kom Nyberg på besök, Olles arbetskamrat, vi satt och pratade över en kopp kaffe. Vi pratade mest datorer och bilder. Problem och icke problem med detta.

Nu ska jag "snurfa" runt lite på nätet och se om mina kamrater har lagt in något nytt. Missade Lotta och Paul igår när de var på Falkängen och skyltade. Hoppas rapport kommer på bloggen. Sen hoppas jag att Räserråttan har lagt upp några nya bilder.

Apropå råttor förresten, så får jag nog ta en koll under sängarna, jag har i bakhuvudet att den lilla musjägaren, jamade sitt "nu kommer jag in med ett byte och tänker lägga mej under sängen och äta upp detta", så det är väl bäst att kontrollera.

Må gott tills nästa gång.

Inga kommentarer: