söndag, augusti 12, 2012

Förberedelser för kräftskiva

I fredags eftermiddag så hojade jag och maken till Tidavad MC. Det skulle fotograferas. Gurppfoto på alla medlemmar skulle fixas. Det var bråda tider i Kåken, det fixades och ordnades. det var ju kräftskiva på lördagen. Här håller gubbsen på att montera upp ett militärtält med kamin.

Diskuterades hur kaminröret skulle monteras. Det blev rätt till slut. Ove fick krypa in först för att se till att det blev rätt från insidan.

Sen fixade sej resten av bara farten.

Själv gick jag bor till Olle som stod och pratade med Olle som ljög så det osade om det :) Vi fortsatte att ljuga och garva en stund, sen startade vi hojarna för att återvända till Skagen.

Idag söndag så var det eftermiddagspass som gällde. Det var ganska lugnt på gatan så jag var över och pratade med, Christian, Jakob och Lotta som också satt och ljög för varandra. Sen kom lillchefen med en kasse i handen. Vad innehöll den, SKOGENS GULD. Som vanlig så delade han med sej.

Det enda kravet var att jag skrev nåt snällt på bloggen och det ska jag göra nu. Jag har världens bästa lillchef……..

Det blev en goder kantismacka och ett glas rött vi hemkomsten.

Ha en god natt.

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh gott Får väl köpa på Ica. :-)
Kram