tisdag, januari 10, 2012

Lunch med sällskap

Var och jobbade några timmar idag också, det är gött att ha kommit igång igen. Tyvärr så snöade det ordentligt i natt så det blir mycket besvärligare att flänga runt i byn, med städvagnen efter sej.

När jag kom hem var jag hungrig, åt lite rester från helgen och då ville Lurventussen vara med.

Han skulle BARA ha, han fick ett par bitar men……. När vi *harkel* jag var mätt så städade jag undan alla stjärnor ljusstakar och juldukar, så nu är det som vanligt igen och det blir så ljust och fräscht igen.

Hej hopp snart är det vår!!!!!

 

7 kommentarer:

Rebellen sa...

Åhh va sött! Tassarna upp för Lurvas! :D
Här är det vitt så vitt ute.. Suck. Ingen blomma ens.
Nosgos och Tass

Ps Vi har flyttat..

HK.Jonsson sa...

Inte så smart

Unknown sa...

Åh gullnosen då Kram

livet på landet sa...

Vilken kissegoding!!
Kurr från oss i norr!

Therese B sa...

Han liknar vår hund som vet att hon inte får ta från bordet.... Hmm, väluppfostrad var väl det sista jag tänkte om Lurvas, men ack vad fel man kan ha ;-)

Kram

Hjulia huller om buller sa...

Så gullig har är! Synd att han inte vågade. Här skulle tjejerna till och med hoppa upp och äta på bordet!!!

=^.^=

Nosbuff

Skat-Ann sa...

Han är inte väluppfostrad och han vågar hoppa upp på bordet. Han hoppar alltid upp på bordet och det får ALLA våra katter göra. Här var det nog bara att han inte fick tag i köttbitarna sen fick han dem på golvet och då ville han inte ha dem :)