måndag, januari 16, 2012

Händer inte så mycket just nu

Helgen kom och helgen gick så var det måndag igen. Har jobbat med storstädning i familjevåningen denna blir nog kanske klar i morgon. Onsdag ska vi ha schemaläggningsmöte, har just nu skrivit ut underlagen, så nu blir det bara till att ha fylleriövning på onsdag.

I helgen så har jag läst och Olle kollat på film, jag var med en stund på lördagskvällen för så var det ju morden i Midsomer. Det är väl i stort sett vad jag klarar av framför TV:n. Jag föredrar att läsa deckare. Läste en hyfsat bra i lördags och en likaledes på söndagen. Det enda problemet var att chefen ringde när det var som mest spännande i slutet. *harkel* Som tur var så var det ju en bok så det var bara att fortsätta, hade det varit en film så hade det varit "surt". *ASG*

Vi monterade ner utegransbelysningen också så nu är det soprent på allt vad jul heter. Nu väntar man bara på den stora hjulaftonen, när man får åka ner till Ulricehamn och hämta en nyservad trike.

Pratade med kamraten i garaget i lördags och om han frisknar till i veckan så blir det nog en tur till Ulricehamn i helgen. Måste ner och klappa om åkedonet lite, har ju inte sett hojen sen i oktober.

Nu ska jag återgå till en ny deckare som jag började med under eftermiddagen.

Ha en god kväll!

Inga kommentarer: