fredag, maj 13, 2011

Hurra!!! Lurvas har en

hjärncell!!! Han kom in genom kattluckan i dag. det är nog andra gången på en månad som "katten utan hjärna" klarade av denna bedrift. Ut klarar han genom att jag puttar till honom i röva:)

Efter jobbet idag så for jag upp till Mariestad och mötte upp Eva med en bunt bilder som skulle sättas upp på en skärmvägg. det är ju kattutställning i helgen i Katrinhallen. Det blev mer än att lämna bilder, jag blev kvar i fyra timmar! Vi hjälptes åt att skylta upp henne monter med blandade attiraljer, bilder och information. Vi hade riktigt kul. Vi gnabbades som vanligt, en snubbe frågade om "vi var gifta"" för vi tjôtade så….

Vid hemkomst så iordninggjordes pastasalladen inför morgondagen då det är grill här efter att vi åkt "GT biker run" hoppas det blir riktigt många som åker, för det ska fikas på Falkängen. Då får de som jobbar bre mackor för glatta livet. Låter som jag är ledig eller……. Å det är jag och jag ska åka i kortegen som ska paradera på bygatan….

Söndag har vi pratat om att åka till Mariestad och kolla på kattutställningen. Hoj eller bil kvittar, beror på vädret.

Nu tar Skat-Ann kväll med ett glas rött! Ha det bra go vänner!

4 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Härligt Lurvas! Det finns hopp! Hoppas att ni får en trevlig helg! Nosbuff

Smulan, Amanda och deras 2-benta sa...

Grattis gubben, vi visste väl att du skulle klara det *tassklappar*

=^.^=

Nosgos

Unknown sa...

haha Vitöra hälsar till sin namne, typ EnCellen.
Tazz&Kram

Anonym sa...

Åh stackars Lurvas, gubben får ju mindervärdeskomplex. :)

Du är en klok fin och ståtlig katt, Lurvas.

Nosgos