tisdag, maj 03, 2011

Det sista

av mammas saker är nu uppackade och diskade inställda på plats i skåpen. Alla dukar är genomgångna och tvättade, hänger fortfarande på tork ute. En hel del av dukarna hamnar på Falkängen.

Dagarna försvinner i ett rasande tempo, kaffestugan är öppen varje dag och då får jag "hålla mej på plats" vilket är svårt ibland. Vill ut och greja. Ska börja högtryckstvätta alla stora mattor snart tänkte jag, men inte förrän efter vårrundan, som är i helgen. Då är det fullt ös kan kan jag lova. Kommer jag bort från smörgåsbredarplatsen nån gång tro :)  Evas katthem ska vara med på vårrundan. Hoppas det kommer in MASSOR med pengar.

I morgon så är det till att jobba eftermiddag, vilket jag egentligen inte är så väldigt förtjust i men vi är  flera om schemat och jag kan ju inte  bara få jobba morgon.

Nästa hel är det GT som startar på MC-konsult i Lidköping denna gång, sen är det fikastopp även detta på Falkängen och jag jobbar inte utan jag ska vara med å åka. Hoppas det blir ett riktigt bra gäng som kommer att paradera på bygatan.

Nu ska jag ta kvällen och läsa lite kanske. Ska även plasta lite mer skyltar. Ett glas rött skadar nog inte heller.

Ha en bra afton!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hoppas du får en underbar helg.
Tazz&Kram